Ve druhém čtvrtletí se tržby televize meziročně snížily o dvě procenta na 250 milionů švédských korun (asi 670 milionů českých korun).
Provozní zisk Primy za první pololetí meziročně vzrostl o sedm procent na 28 milionů švédských korun (zhruba 75 milionů Kč), ve druhém čtvrtletí meziročně narostl o 44 procent. Podle MTG k tomu přispělo snížení provozních nákladů o šest procent meziročně jak v pololetí, tak ve čtvrtletí, které ovlivnily nižší náklady na výrobu programů.
Podle zprávy MTG vzrostla sledovanost Primy a Primy Cool v cílové skupině diváků do 15 do 54 let ve druhém čtvrtletí meziročně o 1,3 procentního bodu na 22,3 procenta. Ve srovnání s letošním prvním čtvrtletím to znamená nárůst o 2,2 procentního bodu.
Sledovanost se podle MTG zvýšila díky lepším výkonům vlastních pořadů v hlavním vysílacím čase a pokračujícímu úspěchu Primy Cool, která zahájila vysílání ve druhém čtvrtletí loňského roku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
