Obě věže mají mít 35.460 metrů čtverečních podlahových ploch. Práci by v nich mohlo najít kolem 2580 lidí.
Pankrácká pláň se stala oblíbenou lokalitou také pro další developery. Do povědomí Pražanů se zapsala hlavně výškovými domy, v nichž jsou především kanceláře. Společnost ECM nedaleko nich začala stavět další výškovou budovu s luxusními byty. Stejně jako v předešlých případech se výstavba mrakodrapu nelíbí některým občanským sdružením. Další kancelářský projekt plánuje v lokalitě společnost Skanska Property, která ho nedávno koupila od ECM.
"Posuzovaný záměr je sice situován poněkud mimo centrum Pankrácké pláně, nicméně bez realizace dokončení dopravního napojení prostoru zástavby na ulici 5. května by zvýšení intenzity dopravy vlivem posuzované výstavby významně negativně přispělo k již dnes velmi dopravně zatížené Pankrácké pláni a ulice Budějovické," stojí v dokumentaci k projektu společnosti Pankrác.
Firmu Pankrác kontroluje podle její poslední výroční zprávy uložené ve Sbírce listin z 91 procent lucemburská společnost H.R.K.S., Šrejber vlastní devět procent. Současně je ve firmě Pankrác předsedou představenstva. Vedle projektu v Praze 4 se věnuje také dalšímu realitnímu podnikání. Mezi její největší projekty patří plán na výstavbu více než tisícovky nových bytů v pražské Uhříněvsi.
Šrejber se do povědomí veřejnosti zapsal nejen jako úspěšný sportovec. V minulosti čelil obvinění z tunelování investičních fondů, které založil a spravoval. Jeho stíhání žalobci zastavili v roce 2007.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
