Celková denní produkce japonských továren Toyoty by podle agentury Kjódó měla od října klesnout pod 12.000 vozů z plánovaných 14.000 vozů v období od července do září. Toyota ale podle agentury pravděpodobně ponechá plán domácí výroby pro svůj finanční rok beze změny na 3,2 milionu vozů, protože počítá s pozdějším oživením poptávky. Finanční rok Toyoty končí v březnu.
Toyota je nyní největší automobilkou na světě. Svou vedoucí pozici si firma vybudovala nabídkou bezpečných a spolehlivých automobilů za rozumnou cenu. Na její pověst výrobce kvalitních vozů však měla negativní dopad rozsáhlá svolávání automobilů k opravě problémů s nechtěným zrychlováním.
Nejprodávanějším automobilem v Japonsku je již déle než rok hybridní model Toyota Prius. Hybridní automobily kombinují různé druhy pohonu, nejčastěji benzinový a elektrický, což umožňuje úsporu pohonných hmot. Toyota je zatím v této oblasti jasnou světovou jedničkou.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
