Celkové tržby v prvním pololetí roku 2010 vzrostly oproti stejnému období v roce 2009 o více než 11 procent. Celkové hospodářské výsledky za rok 2009 firma dosud nezveřejnila.
Skupina přičítá pozitivní výsledky úpravě výroby i prodejní strategie, k níž přistoupila kvůli nepříznivému vývoji vloni, uvedl výkonný ředitel ZETOR TRACTORS a.s. Ľubomír Galvánek.
Nejprodávanějšími traktory značky Zetor jsou modely Proxima. Firma registruje největší zájem o ně v nejbližším regionu, tedy v Česku, Polsku a na Slovensku. Podle Galvánka značka Zetor dosáhla také významného úspěchu v dodávkách komponentů pro brazilský trh, kdy pro letošní rok je podepsán kontrakt na historicky nejvyšší objem dodávek.
V návaznosti na restrukturalizační opatření rozhodlo vedení skupiny Zetor Group o fúzi společností ZETOR TRACTORS, Zetor Trade a ZETOR P.D.C. do nástupnické společnosti ZETOR TRACTORS. Předpokládaným termínem zapsání fúze do obchodního rejstříku je přelom září a října 2010, rozhodným datem bude 1. leden 2010. Jediným majitelem nástupnické firmy zůstane slovenský HTC holding.
Skupina Zetor byla podle dostupných informací ve ztrátě v uplynulých dvou letech. Výsledky za rok 2009 dosud nezveřejnila, předloni byla ve ztrátě 32 milionů korun, zatímco o rok dříve dosáhla zisku 240 milionů korun.
Zetor loni vyrobil 3756 traktorů, prodal jich 4112. Plán z ledna počítal letos s výrobou 3600 traktorů a prodejem 3986 strojů. Ještě předloni Zetor vyrobil přes 6500 strojů. Podnik výrazně pocítil vliv krize. O práci přišlo podle dostupných informací přes 300 lidí, tedy téměř třetina. Důvodem propouštění byla krize i restrukturalizace skupiny. Kvůli krizi také firma odložila plány na sériovou výrobu svého nejsilnější modelu Maxterra.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
