Celkový objem nápojů, které firma prodává, se v celém světě zvýšil o pět procent. Nejlépe si nadále vedly trhy mimo Spojené státy, naopak americký trh zaznamenal slabší růst. Coca-Cola i její rival PepsiCo hledají odbyt v zemích, jako je Indie a Čína, které vykazují silný růst a kde se i rychleji zvyšují platy.
Ve vyspělých zemích jako jsou Spojené státy a Evropa se Coca-Cole nevede tak dobře, protože lidé kvůli hospodářským problémům stále dbají na to, aby moc neutráceli. Například v Evropě se kvůli tomu objem prodeje zhruba o jedno procento snížil.
Coca-Cola také uvedla, že lidé postupně mění spotřebitelské návyky a víc nakupují šťávy, čaje a balenou vodu. Vede je k tomu prý snaha více dbát o zdraví.
Zisk na akcii činil 1,02 USD a zvýšil se z předchozích 88 centů před rokem. Pokud by se ale nebraly v úvahu jednorázové položky v souvislosti s restrukturalizací, zisk na akcii by činil 1,06 USD. To je lepší výsledek, než čekali analytici. Ti v anketě agentury Reuters počítali se ziskem 1,03 USD na akcii. U tržeb čekali 8,7 miliardy dolarů, takže u tohoto ukazatele výsledek analytiky trochu zklamal.
Objem prodeje limonád se během čtvrtletí zvýšil o tři procenta. Prodej šťáv a dalších nápojů se zvýšil o deset procent. Výhled na nejbližší období Coca-Cola nechala beze změn. Uvedla však, že zůstává opatrná, co se splnění stanovených cílů týče.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
