LG Display se podařilo vykázat zisk již páté čtvrtletí za sebou. Provozní zisk vzrostl na 726 miliard wonů z loňských 352 miliard wonů, proti prvnímu čtvrtletí však klesl o osm procent. Tržby stouply o 35,2 procenta na rekordních 6,45 bilionu wonů. Průměrná cena za metr čtverečný obrazovky se proti předchozímu čtvrtletí zvýšila o tři procenta na 863 dolarů (téměř 17.000 Kč). K vyšším cenám přispěla vysoká dodávka z Číny a omezené dodávky součástek.
LG Display dodala ve čtvrtletí 6,45 milionu metrů čtverečných obrazovek, což je o pět procent více než v prvních třech měsících roku. Firma vyrábí obrazovky používané v plochých televizorech, ale také v počítačových monitorech, noteboocích a mobilních telefonech. Dodává rovněž obrazovky po iPad firmy Apple.
Ve třetím čtvrtletí společnost očekává mírný růst dodávek obrazovek proti druhému čtvrtletí o jedno až pět procent. Průměrná prodejní cena však kvůli obavám ze slabší poptávky z Evropy a Číny zřejmě klesne, napsaly agentury AP a Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
