"Otevření pražského obchodu módní značky F&F je plánováno na říjen. Tento obchod bude prvním svého druhu na světě a představí širokou F&F kolekci pro nadcházející podzim a zimu," sdělila dnes ČTK mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová, podle které první prodejna s módou F&F bude fungovat v pražském nákupním centru Palladium.
Oděvy značky F&F jsou nyní k dostání pouze v obchodním řetězci Tesco. "Je to (otevření pražské prodejny) velice významný milník v historii této značky, který nám umožňuje oslovit ještě větší množství našich zákazníků," uvedl generální ředitel značky F&F pro střední Evropu Jason Tarry.
Značka F&F byla uvedena na trh ve střední Evropě v roce 2008 a nyní ji Tesco prodává v 11 zemích světa. Nabídka F&F zahrnuje oblečení pro denní i večerní příležitosti, neformální módu pro každodenní nošení i oblečení pro děti a dospívající mládež. "Očekáváme, že po Praze se tento koncept rozšíří i do dalších zemí, kde je značka F&F prodávána v obchodech Tesco," uvedl Tarry.
Společnost Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. Nyní v Česku provozuje 67 hypermarketů, 41 supermarketů, 24 prodejen Tesco Expres, šest obchodních domů a osmnáct čerpacích stanic.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
