Stávka, kterou si dispečeři chtějí vymoci zvýšení počtu pracovních míst a zvýšení přesčasových plateb, by se dotkla provozu na všech řeckých letištích, která by byla nucena zrušit všechny lety i ze zahraničí.
Pokud se dispečeři nebudou chtít postavit soudnímu rozhodnutí, mohou plánované přerušení práce zkrátit na několik hodin. V minulosti tak učinili například na čtyři hodiny, což vedlo k rušení nebo zpoždění desítek až stovek letů.
Další, pravděpodobnější variantou je přechod k jiné formě protestu. Dispečeři například mohou sabotovat letecký provoz horlivým plněním mezinárodních bezpečnostních předpisů. V praxi to znamená, že by povolovali vstup do řeckého vzdušného prostoru menšímu počtu letadel, než je ve vrcholící turistické sezoně nyní běžné, a prodlužovali bezpečnostní intervaly mezi pohybem strojů na letištích. Následkem toho většina spojů bude nabírat stále delší zpoždění a bude hrozit i zrušení některých letů.
Podle Ta Nea je řada odborářů odhodlána od celodenní stávky neustoupit, a to i navzdory možnému soudnímu postihu.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
