Metodiky Citigroup a národních regulátorů se liší v tom, jakou část dluhopisů v bankách hodnotily. Některé banky přitom vlastní i řecké dluhopisy, u nichž stále existuje vysoké riziko, že Řekové nedodrží závazky kvůli finančním problémům. Většina finančních ústavů drží dluhopisy zhruba z 90 procent v účetních knihách až do jejich splacení, zátěžové testy se ovšem zaměřily pouze na obchodní portfolia finančních ústavů, tedy na dluhopisy, s nimiž banky obchodují.
Podle podmínek nastavených Citigroup, které zahrnují širší portfolio dluhopisů a jsou důvěryhodnější i podle některých ekonomů, by tak neuspělo celkem 24 bank. Padla by například irská Allied Irish Banks, italská Monte dei Paschi a mnohem více řeckých, španělských i německých bank, než ukázaly oficiální zátěžové testy.
Ve zkouškách, které prováděly národní regulátoři, bankám chyběl základní kapitál ve výši 3,5 miliardy eur (zhruba 91 miliard Kč). Pokud by platila metodika Citigroup, bylo by to již 15,2 miliardy eur (asi 395,2 miliardy korun). Nejhůře by přitom skončila řecká National Bank of Greece, které by chybělo celkem 2,2 miliardy eur (zhruba 57,2 miliardy Kč) základního kapitálu, přestože oficiálními zátěžovými testy prošla.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
