Výsledky zaostaly za odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří očekávali snížení zisku na 210 miliard wonů. Křehké oživení globální ekonomiky a nejistá situace kolem dluhové krize v eurozóně ohrožují poptávku po televizorech s plochou obrazovkou a domácích spotřebičích, včetně praček a ledniček, i v druhé polovině roku.
Zájem o televize poškodil i pokles eura vůči dolaru ve čtvrtletí o téměř deset procent. LG odhaduje, že Evropa má na celkovém prodeji jejích televizorů podíl zhruba 40 procent.
Nejslabší oblastí pro LG však zůstávají mobilní telefony. Divize mobilních telefonů se propadla do ztráty 120 miliard wonů, dodávky telefonů však mírně stouply na 30,6 milionu přístrojů z 27,1 milionu v prvním čtvrtletí. Firma plánuje v druhé polovině roku zdvojnásobit počet nových produktů na trhu. LG se rovněž také zatím nepodařilo přijít s chytrým telefonem, který by konkuroval iPhonu firmy Apple či telefonům založeným na softwaru Android vyráběnými firmami Samsung a HTC. Její mobil s Androidem má přijít na trh toto čtvrtletí, napsala agentura Reuters.



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
