V roce 2009 se podle Baumitu na českém trhu plně projevily důsledky krize a prudce klesající aktivita developerů. "Společnosti Baumit se přes veškeré úsilí nepodařilo dosáhnout plánovaných tržeb za prodej zboží, vlastních výrobků a služeb, přičemž největší propady tržeb proti minulému období zaznamenaly skupiny výrobků určených pro novostavby," napsala firma. Výpadek na tuzemském trhu ale nahradila vyšším vývozem.
Převis nabídky nad poptávkou navíc podle Baumitu způsobil u některých výrobků pokles cen. V letošním roce chce společnost zvýšit tržby na 1,44 miliardy korun.
Podnik loni zaměstnával 218 lidí, což bylo o 34 pracovníků více než v roce 2008.
Baumit je součástí stejnojmenného rakouského koncernu. V Česku podniká od roku 1992. Firma se věnuje hlavně výrobě segmentu zateplovacích systémů a suchých maltových a omítkových směsí. V Česku má společnost výrobní závody v Praze-Čakovicích, v Brandýse nad Labem a v Dětmarovicích na severní Moravě.
Hospodářské výsledky společnosti Baumit: Rok Čistý zisk (v tis. Kč) Tržby za prodej zboží, vlastních výrobků a služeb (v tis. Kč) 2009 132.560 1,271.716 2008 171.243 1,279.864 2007 171.977 1,245.404 2006 121.946 959.554 2005 82.673 731.003
Zdroj: výroční zprávy firmy



Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
