Japonský fiskální rok začíná vždy v dubnu a končí v březnu následujícího kalendářního roku. Během svého prvního čtvrtletí firma zvýšila i tržby, a to o 3,8 procenta na 1,66 bilionu jenů (asi 363,8 miliardy Kč).
Za růstem tržeb je podle managementu vyšší odbyt na rozvíjejících se trzích, který zastínil pokles tržeb v Japonsku a ve Spojených státech. Díky obecně silnému růstu tržeb se firma dokázala vypořádat i se silným kurzem japonského jenu, který její zboží prodražuje v zahraničí.
Firma zvýšila také odhad tvorby zisku i na zbytek roku a předpokládá, že se čistý zisk vyšplhá asi na 60 miliard jenů. U tržeb počítá s částkou 7,6 bilionu jenů. Management očekává, že kurz jenu se bude zvyšovat i nadále.
Provozní zisk, který je považován za indikátor obchodní výkonnosti, se v prvním fiskálním čtvrtletí vyšplhal na 67 miliard jenů (asi 14,7 miliardy Kč). O rok dříve měla firma provozní ztrátu 25,7 miliardy jenů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
