Firma dosáhla zvýšení zisku nejen díky vyšším prodejům, ale i úsporami nákladů a výhodným směnným kurzem.
"Značka profituje zejména z velmi dobré poptávky v Číně, ale i na mnoha trzích v západní a východní Evropě. V některých zemích je automobilový trh po obtížném roce 2009 ještě velmi nestabilní. Proto druhá polovina roku 2010 v sobě skrývá velké výzvy," uvedl v polovině července člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing Reinhard Fleger.
Příznivě se prodej vyvíjel zejména v červnu, kdy se pro vůz značky Škoda rozhodlo 71.320 zákazníků. Byl to meziroční nárůst o 8,3 procenta. Například v Rusku bylo v porovnání s loňským červnem prodáno dvojnásobné množství škodovek.
Mateřský koncern Volkswagen vytvořil v prvním pololetí provozní zisk 2,8 miliardy eur (asi 70 miliard Kč), což je meziroční nárůst asi o 133 procent. Tržby firmy se zvýšily o 21 procent na 61,8 miliardy eur (zhruba 1,54 bilionu Kč).



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
