Na celkových výnosech se podílel prodej vozů 85 procenty, dodávky náhradních dílů a příslušenství 10,5 procenta a zbytek tvořily tržby z ostatních činností. Zisk se snížil o 24 procent na 139 milionů korun.
Podle generálního ředitele Rudolfa Javurka se ekonomické a finanční problémy v Česku odrazily především v nižší poptávce po užitkových vozech a větších manažerských modelech. Zájem o menší vozy naopak vzrostl.
Osobní vozy značky Volkswagen loni zaznamenaly nejlepší prodejní výsledek v historii. Prodej stoupl o 12,4 procenta na 11.526 aut. Divize se přitom na začátku roku potýkala s nedostatkem nových vozů Golf 6, na které se kvůli vyšší poptávce v jiných zemích podpořené šrotovným čekalo pět až sedm měsíců. Podobně na Polo uvedené na trh v září museli zákazníci mnohdy čekat až do letošního roku.
Prodej užitkových Volkswagenů klesl o 19 procent na 3971 aut. VW přesto zvýšil svůj podíl na trhu o 3,5 procentního bodu na 20,4 procenta.
Audi sice v roce 2009 obhájila první pozici mezi prémiovými značkami, kvůli finanční krizi ale její tuzemský prodej klesl o 16 procent na 3101 aut. Odbyt značky Seat naopak stoupl o čtyři procenta na 2538 vozů.
V rámci internetového programu prodeje ojetých vozů firma prodala 13.614 automobilů. Letos očekává růst na 14.000 prodaných ojetých aut.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
