Tržby v Evropě, na Blízkém východě a v Africe se snížily o devět procent na 490 milionů eur. Obtížná je situace hlavně v Evropě. Ve Francii tržby klesly o 21 procent, v Beneluxu o deset procent a v Německu, na největším trhu, o dvě procenta. V Británii však stouply o tři procenta. Obrat v Číně však bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů stoupl o 52 procent. Tržby na americkém kontinentu se zvýšily o 14 procent.
Za celý letošní rok společnost očekává růst tržeb bez zahrnutí vlivu směnných kurzů o tři až pět procent. Tržby má podpořit hlavně Asie. Návrat na úroveň tržeb z roku 2008 však firma neočekává před rokem 2011.
Slabé výsledky i výhled jsou v kontrastu s dalšími výrobci luxusního zboží. Luxusní společnosti Hermés stouply tržby za pololetí o 23 procent a divizi oděvů a koženého zboží luxusní firmy LVMH o 18 procent. LVMH rovněž vidí příznivě i druhou polovinu roku a čeká lepší výkon než za první pololetí, napsala agentura Reuters.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
