"Pozice generálního ředitele je v tuto chvíli prázdná," citoval server Dvořáka, který byl povýšen do funkce viceprezidenta pro oblast vysílání vlastníka Novy, společnosti CME. "Kdybych zůstal na té pozici, byl bych v konfliktu zájmů," upozornil Dvořák.
Jde o další krok, který provází personální změny v Nově. Ty probíhají v posledních měsících na všech pozicích včetně nejvyšších manažerských míst.
Začátkem července Nova oznámila, že novým členem vedení se stává David Stogel. Ten byl od července jmenován na pozici výkonného ředitele. Zde vystřídal svého předchůdce Milana Cimirota, který z televize odešel ke konci června.
Podle Mediáře nahradí Dvořáka na pozici šéfa Novy buď někdo ze současných níže postavených manažerů stanice, nebo někdo zvenčí televize. "Máme interní kandidáty, uvidíme, jak to dopadne," řekl Mediáři Dvořák. "Díváme se po trhu, protože hledáme lidi obecně do všech oblastí, v nichž televize Nova funguje. Ať se jedná o produkci, prodej, marketing, techniku i cokoli jiného. Máme pár lidí v hledáčku, uvidíme," dodal.
Dvořák je nyní zodpovědný za televizní vysílání ve všech zemích, kde působí CME, včetně Česka. "Proto jsem se snažil zbavit operativních záležitostí. Zůstávám na pozici jednatele jako statutárního zástupce televize Nova, stejně jako jsem v boardech všech ostatních televizí," doplnil.
Spolu s ním jsou v pozici jednatelů prezident a generální ředitel CME, majitele TV Nova, Adrian Sarbu a Oliver Meister, viceprezident CME pro vnější vztahy. "Nová skupina jednatelů TV Nova jasně ukazuje zájem nejvyššího vedení CME o pokračování stávajícího úspěchu Novy,“ komentoval tuto změnu začátkem července Dvořák.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
