Největší japonská i světová automobilka Toyota Motor zvýšila domácí prodej bez zahrnutí luxusní značky Lexus o více než 19 procent. Domácí prodej konkurenta Nissan Motor stoupl zhruba o dvě procenta a prodej rivala Honda Motor o 14,5 procenta, napsala agentura Reuters.
Toyota však podle nedávné zprávy japonské zpravodajské agentury Kjódó hodlá od října snížit domácí produkci zhruba o 20 procent. Očekává prý pokles poptávky poté, co japonská vláda přestane poskytovat subvence na nákup ekologických automobilů.
V celém loňském roce se prodej aut v Japonsku snížil o 9,1 procenta na 2,9 milionu vozů a poprvé od roku 1971 se dostal pod tři miliony. Po započítání minivozů prodej klesl o 9,3 procenta na 4,6 milionu vozů, což byl nejnižší počet za 31 let.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
