Ekonomická recese měla vliv také na tržby společnosti za prodej vlastních výrobků a služeb, které dosáhly téměř 69,1 milionu korun. Oproti roku 2009 se snížily zhruba o 27,2 milionu korun. Až do poloviny loňského roku neměl Epiag Lofida, který se orientoval na dekoraci porcelánu, svou produkční základnu. Tu získal poté, co firma koupila asi za 30 milionů korun manufakturu Chodov, bývalý závod zkrachovalého Karlovarského porcelánu.
Chodovská manufaktura produkovala ročně asi 120 tun porcelánu. Z toho bylo 60 procent bílého a 40 procent růžového. Především ten po obnovení výroby v Chodově nyní vzniká. Podíl bílého porcelánu se má zvyšovat a podle ředitele Pavla Štěpána je do výroby připravena řada inovovaných vzorů. "Tyto produkty mají postupně nahradit bílý porcelán, který dosud Epiag dovážel a dekoruje ve svém závodě v Dalovicích," uvedl.
V chodovské porcelánce nyní vrcholí přípravné práce před závěrečnou montáží nových vypalovacích plynových pecí. Připraveny k provozu by mohly být koncem srpna. Náklady spojené s touto investicí se pohybují kolem 24 milionů korun a kolem poloviny pokryje dotace. Podle ředitele bude možné po dokončení pecí zvýšit kapacitu výroby až o 100 procent. Současně se sníží náklady a lze operativně reagovat na požadavky trhu.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
