Tržby stouply o 18,7 procenta na 2,92 miliardy eur. Adidas na fotbalovém mistrovství světa sponzoroval 12 týmů, včetně hostujícího týmu Jihoafrické republiky a vítězného Španělska, a poskytl míče. Adidas je za firmou Nike druhým největším výrobcem sportovního oblečení na světě.
Společnost dodala, že za celý letošní rok očekává zisk na akcii 2,5 až 2,62 eura, což je asi 520 milionů až 550 milionů eur. Původní odhad počítal se ziskem 2,05 až 2,3 eura na akcii.
Konkurenční Puma, která je třetím největším výrobcem sportovního zboží, minulý týden zrušila odhad vývoje zisku před zdaněním na celý letošní rok. Odůvodnila to sporem ve Španělsku. Zisk Pumy za druhé čtvrtletí stoupl o 16 procent, napsaly agentury AP a Reuters.



Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
