Praktiky Googlu v Evropě tak budou od poloviny příštího měsíce stejné jako ve Spojených státech, Británii a dalších dvou stovkách zemí. Podnik se ke změně odhodlal po verdiktu Evropského soudního dvora, který v březnu rozhodl, že podnik prodejem klíčových slov k cílené reklamě neporušuje pravidla o ochranných známkách.
Řada firem v čele s impériem luxusu Louis Vuitton ale tento postup napadala. Soud oznámil, že se majitelé značek můžou sami za sebe obrátit na Google, aby výsledky vyhledávání reklam změnil, pokud mají pocit, že se tím uživatelé matou.
Verdikt potvrdil, že placená hesla AdWords tvoří jádro reklamních aktivit Googlu, jejichž tržby dosahují kolem 23 miliard dolarů. Rivalové jako Yahoo! tak dostali možnost, jak prodávat reklamu, a majitelé značek způsob, jak své ochranné známky chránit, napsala agentura Reuters.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
