Nejvíce, 450,6 milionu korun, zadavatelé utratili v květnu. Inzerci táhly především vrcholící kampaně politických stran před parlamentními volbami.
V červnu výdaje proti květnu klesly o 17,5 procenta na 371,6 milionu Kč. Do první trojky podle segmentů se dostaly nabídky zájezdů. Zhruba 70 procent reklamních příjmů minulý měsíc inkasovaly společnosti Seznam.cz, Centrum Holdings a Mafra.
Tuzemské internetové servery v červnu navštívilo 5,35 milionu Čechů, což je o čtyři procenta méně než v květnu. Počet zobrazených stránek klesl o 11 procent na 6,35 miliardy. Nejnavštěvovanější byly servery Seznam.cz, Novinky.cz a iDNES.cz.
jsa dp



				
						Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
					
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					