Výsledek je lepší, než čekali analytici. Ti v anketě agentury Reuters v průměru předpovídali, že zisk se zvýší jen na 3,28 miliardy dolarů. Objem prodaných nápojů vzrostl o 2,1 procenta, zatímco analytici čekali opačný vývoj a pokles o 5,3 procenta. Firma zopakovala, že růst zisku EBITDA bude ve druhém pololetí vyšší, než byl od ledna do června.
Čistý zisk se ve čtvrtletí zvýšil o 7,5 procenta na 1,15 miliardy dolarů (asi 21,9 miliardy Kč). Anheuser-Busch InBev kromě piva vyrábí také nealkoholické nápoje. Zatímco piva firma prodala o dvě procenta více než před rokem, prodej nealkoholických nápojů se zvýšil o 5,5 procenta. Podnik uvedl, že dosavadní výsledky překonávají jeho vlastní odhady.
Management uvedl, že nedávné mistrovství světa ve fotbale pomohlo hlavně prodeji piva Budweiser. To stále patří k hlavním produktům firmy, přestože v posledních letech vytrvale ztrácí podíl na celosvětovém trhu. O tento název navíc vede řadu soudních sporů s českým pivovarem Budvar. Naposledy si připsal vítězství právě budějovický podnik, když Soudní dvůr EU rozhodl, že si americká firma nemůže zaregistrovat výraz "Budweiser" jako ochrannou známku pro Evropskou unii.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
