Na čínském trhu vzrostl počet prodaných Škodovek proti loňskému červenci o 54,3 procenta na 15.549 vozů. Druhým největším odbytištěm zůstává Německo, kde bylo zaregistrováno 7667 aut a firma tam je importérem číslo jedna. Zájem o auta z Boleslavi roste i na domácím trhu, Češi si od ledna do července pořídili 34.454 nových Škodovek, o 11,4 procenta více než loni.
V zámořských regionech se v prvních sedmi měsících tohoto roku podařilo zvýšit odbyt o 70,4 procenta, ve východní Evropě dosáhla Škoda navzdory nadále obtížným podmínkám na trhu nárůst o 9,3 procenta. "Tato čísla ukazují důvěru, kterou naši zákazníci po celém světe chovají ke značce Škoda a jejím produktům. Je to pro nás stejnou měrou motivace i závazek," řekl Reinhard Fleger, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu.
Nejoblíbenějším vozem byla Octavia, její prodej vzrostl o 11,9 procenta na 23.988 aut. Fabii si pořídilo 17.669 lidí, což je výrazný pokles o 24,7 procenta. Je to však způsobeno zejména tím, že loni běžela v řadi zemích takzvaná šrotovací prémie a lidé si právě Fabii často pořizovali za zvýhodněných podmínek. Populární byl Superb, 7653 prodaných kusů je nárůst o 187,6 procenta. Yetiho si v červenci koupilo 3966 lidí, Octavii první generace 2847 a Roomster 2390.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
