Modernizaci bude financovat trojice leasingových společností - ING Lease (C.R.), ČSOB Leasing a SG Equipment Finance Czech Republic. "Tyto společnosti uspěly se svou nabídkou v mezinárodním zadávacím řízení, které proběhlo v první polovině letošního roku," uvedl Šťáhlavský. Sama obnova vagonů vyjde na 950 milionů korun, zbytek z celkové ceny tvoří finanční náklady.
Do modernizace jsou zahrnuty oddílové i velkoprostorové vagony první a druhé třídy, které nyní jezdí například na trasách z Prahy do Vídně, Bratislavy, Žiliny, Břeclavi a Brna.
Modernizace začne v následujících dnech, první opravené vozy by dráhy měly nasadit do provozu na začátku příštího roku. Všechny vozy by měla slovenská firma dodat do konce roku 2011.
sin dvd



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
