"Byla by to spekulace. Suma 100 milionů korun, která se objevila v médiích, je rámcová. Konečná částka bude záležet na tom, jaké další priority ministerstvo dopravy zvolí. Probíhají také jednání se stavebními firmami, nerad bych panu ministrovi zúžil manévrovací prostor," uvedl Vacek. "Ministr konstatoval, že do konce roku také otevře stavbu na křižovatce D1 a R55 Kroměříž - Říkovice a bude pokračovat stavba obchvatu Otrokovic R55 do Hulína," doplnil Vacek.
Podle Vacka se Bárta seznámil se stavem dopravní dostupnosti Zlínského kraje a do měsíce se prý chystá region navštívit.
Informaci, že práce na silnici mezi Zlínem a Otrokovicemi budou pokračovat, řekla novinářům zlínská primátorka Irena Ondrová (ODS) už v pondělí. Podle ní bude letos proinvestována zmíněná částka 100 milionů korun. Ministerstvo dopravy to však nepotvrdilo s tím, že prostředky se hledají a bližší informace poskytne v pátek. Podle mluvčího resortu Karla Hanzelky je však zlínská silnice po mostu u Bohumína "prioritou číslo dvě".
Poslední etapa rozšíření jedné z nejzatíženějších komunikací ve Zlínském kraji I/49 si vyžádá téměř 585 milionů korun bez DPH. Rozšíření úseku dlouhého asi 2,2 kilometru mezi částí Zlína Malenovice a Otrokovicemi mělo být podle původních plánů kompletně dokončeno v květnu 2012.
Stavba se připravuje už od roku 1995. Dlouho se však nedařilo vykoupit nezbytné pozemky, záměr narážel i na odpor některých obyvatel. Práce na ní stavbaři zahájili letos v červenci, nyní figuruje na seznamu zastavených staveb ministra Bárty.



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
