Nové možnosti mají přimět uživatele Twitteru, aby na něm trávili více času a častěji se na něj vraceli. Podle plánů Twitteru to má zvýšit jeho atraktivitu pro zadavatele reklam a posílit jeho pozici významného komunikačního centra.
Předpokládá se, že se vzhled stránek Twitteru změní během několika dnů. Webová stránka Twitteru se rozdělí na dvě podokna. V jednom se budou ukazovat textové vzkazy, kterých přes portál denně projde kolem 90 milionů, a ve druhém se ukážou obrázky z textu. Dosud se většina odkazů na fotografie a video zobrazovala na jiných portálech.
Soukromý Twitter teprve před pěti měsíci dovolil, aby se reklama zobrazovala u omezeného množství vzkazů. Většinu příjmů má z dohod o sdílení dat se společnostmi jako Google a Microsoft. Spoluzakladatel Twitteru Biz Stone uvedl, že podnik nejprve musí rozvinout svůj podnikatelský model, než pustí své akcie na burzu, napsala agentura AP.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					