Předseda Fiatu John Elkann označil setkání za historické a uvedl, že obě společnosti budou silné a ambiciózní.
Ve Fiatu Spa se soustředí výroba aut a komponentů. Fiat Group Automobiles se značkami Fiat, Lancia a Alfa Romeo bude vytvářet zhruba 80 procent jejích tržeb. Ty by měly podle strategického plánu růst do roku 2014 o 19 procent ročně až na 64 miliard eur (1,6 bilionu korun).
Fiat Spa zahrne i podniky Ferrari, Maserati, Magneti Marelli, Teksid, Comau a automobilovou část podniku Powertrain, která vyvíjí a vyrábí motory a převodovky. Fiat Industrial zahrne CNH, výrobce nákladních vozů a autobusů Iveco a zbývající část Powertrainu.
Elkann před akcionáři uvedl, že vytvoření samostatné automobilové divize vyplynulo z dohody s americkou skupinou Chrysler. Fiat loni převzal 20 procent Chrysleru a manažerskou kontrolu nad ním výměnou za své ekologické technologie malých vozů a přístup do své prodejní a servisní sítě v Evropě a Latinské Americe.
Elkann připomněl, že Fiat Industrial bude jedním z největších podniků ve svém oboru. Divize má 60.000 zaměstnanců, 70 továren a roční tržby kolem 20 miliard eur, napsaly agentury Ansa a Reuters.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					