Podle Bárty by v budoucnu mohla třetí patro křižovatky postavit soukromá firma. Před několika týdny se začalo stavět, ale asi po měsíci Bárta tuto stavbu společně s jinými silnicemi v Česku zastavil. "Peníze, které jsou teoreticky určeny na třetí patro křižovatky, je lepší použít na konkrétní obchvaty obcí a měst, které budou mnohem více sloužit lidem než to třetí patro," řekl Bárta.
Náměstek ministra Ivo Toman podotkl, že zastavení dostavby křižovatky v Opatovicích "není konec světa". V příštím roce by stát měl vyčlenit peníze na výkupy pozemků pro R 35 směrem na Vysoké Mýto.
"Pro nás je to klíčové a pan ministr to tady potvrdil. Co se týká obchvatů, tak prioritu určitě má Trojice u Parama v Pardubicích a obchvat Chrudimi. Udělám všechno pro to, abychom ze všech možných kritérií spravedlivě a férově vybrali a podle toho, kolik bude peněz, postupně postavili," řekl Toman.
Hejtman Pardubického kraje Radko Martínek je po dnešním jednání uspokojen jen částečně. Konkrétních slibů se nedočkal, řekl. Zopakoval, že prioritou kraje jsou samozřejmě obchvaty, ale i stavby R 35 a R 43 a zároveň dokončení splavnění Labe a modernější železniční spojení mezi Hradcem Králové a Pardubicemi. Splavněním Labe se bude ministerstvo zabývat, železniční trať mezi krajskými městy bude muset počkat.
Podle ředitele Správy železniční dopravní cesty Jana Komárka Bárta v současném plánu se zdvoukolejněním trati Stéblová - Opatovice nad Labem nepočítá. Pro případ, že by se ale peníze nalezly, prodloužila SŽDC platnost územního rozhodnutí. Na modernizaci trati v Ústí nad Orlicí by peníze být měly, podotkl Komárek.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					