V letních měsících, kdy lidé tráví nejvíce času na dovolených a mimo dosah médií, reklamní inzerenti tradičně šetří. První pokles reklamních investic se projevil již v červnu, kdy proti květnu výdaje do reklamy meziměsíčně klesly o 19 procent na 4,74 miliardy Kč. V červenci následoval ještě výraznější pokles na 3,05 miliardy Kč. V druhém měsíci prázdnin se ochlazení reklamních výdajů zastavilo. Inzerovaná suma vzrostla o sedm procent na 3,25 miliardy Kč, ale stále zůstala hluboko pod předprázdninovými investicemi.
Společnost Admosphere se zabývá monitoringem reklamních investic českých firem v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a mimo domovy spotřebitelů. Firma při měření spolupracuje s Asociací televizních organizací, společností Mediaresearch, Asociací komunikačních agentur a Sdružením pro internetovou reklamu. Všechny hodnoty reklamních investic, které monitoring sleduje, jsou uvedeny v ceníkových cenách. Nezahrnují tedy množstevní ani jiné slevy.
Výdaje do reklamy od 1. května do 31. srpna 2010 v miliardách Kč:
květen 5,851 červen 4,736 červenec 3,051 srpen 3,251
zdroj: Admosphere



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					