výrobního podniku pod křídly plzeňské Škody Holding, se stanou čtyři
fyzické osoby. Dva z nich jsou vrcholoví manažeři holdingu, jeho generální
ředitel Tomáš Krsek a druhý nejvyšší muž Michal Korecký. Předního
evropského výrobce kolejových vozidel dále ovládne Marek Čmejla a Jiří
Diviš, manažeři zahraniční investiční společnosti Appian. Ta jako dosavadní
stoprocentní majitel holdingu prodá podíly všem čtyřem osobám. Cena koupě
ani jednotlivé podíly osob nebyly zveřejněny. ČTK to řekla mluvčí mateřské
Škody Holding i Škody Transportation Jolana Číhová.
"Největší český strojírenský podnik tak získá zcela transparentní
vlastníky. Tímto finálním krokem je dokončena úspěšná restrukturalizace
bývalé Škody Plzeň," dodala. Koupi musí ještě schválit úvěrující banky a
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Noví vlastníci uvažují o výhledovém
uvedení akcií společnosti Škoda Transportation na burzu, dodala mluvčí.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					