Šéf mexické divize VW Otto Lindner uvedl, že výstavba nové továrny začne v říjnu. Závod by měl od roku 2013 vyrábět 330.000 motorů ročně a zaměstnat 700 lidí. Motory by měla kromě mexické montážní továrny odebírat rovněž nová továrna Volkswagenu v USA, která je nyní ve výstavbě.
Lindner upozornil, že Mexiko hraje klíčovou roli ve snaze Volkswagenu o posílení pozice v Severní Americe. Automobilka tento měsíc potvrdila, že hodlá v USA v roce 2018 prodat milion vozů. Loni prodej podle agentury AP dosáhl zhruba 300.000 vozů.
Mexiko je pro automobilky přitažlivé nízkými náklady a blízkostí ke Spojeným státům i k rychle rostoucím automobilovým trhům v Latinské Americe. "S nízkými výrobními náklady v továrnách, se strategickou geografickou polohou, která umožňuje přímý a rychlý přístup na trhy ve Spojených státech a Kanadě, nabízí Mexiko nepřekonatelné podmínky pro automobilovou výrobu," uvedl mexický prezident Felipe Calderón, který se zúčastnil tiskové konference VW.
Společnost Volkswagen je největší automobilkou v Evropě a do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Její součástí je Škoda Auto.



				
						Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
					
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					