Podle zástupců firmy se objem reklamy zvyšuje spolu s rostoucí využívaností internetu, ke kterému zadavatelé přesunou zdroje určené dosud například na tištěnou reklamu.
Největší růst podle generálního ředitele Centrum Holdings Andrease Demutha čeká reklamu ve vyhledávání a platby za kliknutí. V této oblasti předpokládá růst obratu z letošních zhruba 1,5 miliardy o 170 procent.
Porostou ale všechny segmenty. Na dvojnásobek ze současných 1,5 miliardy Kč se má zvýšit objem výdajů na tzv. zobrazovanou nebo také bannerovou reklamu. Jde přitom o skutečně vynaložené prostředky a nikoliv o ceníkové ceny, které uvádí Sdružení pro internetovou reklamu. To za loňský rok odhadlo objem zobrazované reklamy na zhruba 3,6 miliardy korun.
Největšími hráči na internetovém reklamním trhu jsou podle SPIR Seznam, Centrum Holdings a Mafra. Centrum Holdings dnes uzavřelo strategickou alianci s Google, v rámci které bude nabízet její reklamní službu AdWords.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
