Most se měl stát součástí sjezdu z nové části obchvatu do Komořan. Od srpna sice stojí, ale zatím nebyl napojen. Obyvatelé Komořan se totiž nedohodli, kudy přípojka k obchvatu povede. Dosud k ní nemají řádně dokončeno územní řízení a to podle odboru výstavby Prahy 12 nebylo skončeno ani u stavby mostu.
"Není technicky možné postavit obchvat a pak teprve přemostění. Musela by se zastavit na poměrně dlouhou dobu doprava, hrozilo by poškození dálnice od stavební techniky," řekla mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Martina Vápeníková. Magistrát proto na jaře na most stavební povolení vydal.
"Zbourání mostu by bylo velké neštěstí. Napojení na obchvat máme v územním plánu a nyní probíhá územní řízení," řekl starosta Prahy 12 Petr Hána. Podle něj by měly mít Komořany napojení na obchvat zhruba za čtyři roky.
jhr



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
