Unilever vyrábí mýdla Dove, deodoranty Axe, šampony Sunsilk či čaje Lipton. V současnosti je třetím největším výrobcem spotřebního zboží na světě za firmami Procter & Gamble a Nestlé. Akvizicí se stane největším světovým výrobcem vlasových kondicionérů, dvojkou na trhu se šampony a třetím největším výrobcem produktů pro vlasový styling na světě.
Unilever nabídl za jednu akcii Alberto Culver 37,50 USD, což ve srovnání s páteční závěrečnou cenou akcií představuje zisk 19 procent. Dohodu ještě musí schválit regulační úřady a akcionáři americké firmy.
Generální ředitel Unileveru Paul Polman v prohlášení uvedl, že Alberto Culver dobře zapadá do současné kosmetické nabídky Unileveru. "Produkty pro osobní péči jsou pro Unilever strategická kategorie a rapidně rostou," upozornil Polman.
Mezi značky Alberto Culver patří TRESemme, VO5, Nexxus a Simple. Unilever nyní hodlá posílit propagaci značek firmy na současných trzích a uvést tyto značky i na rozvíjející se trhy.
Alberto Culver nyní působí na devíti trzích, včetně USA, Kanady, Argentiny, Mexika, Británie a Austrálie. Má šest výrobních závodů a 2700 zaměstnanců. Tržby společnosti za rok do konce června činily 1,6 miliardy USD a provozní zisk 250 milionů USD, napsaly agentury AP a Reuters.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
