"Chtěli jsme to vyřešit podobným způsobem jako při loňském propouštění. To znamená mít od vedení garanci, že propuštěné zaměstnance vezme zpět, bude-li je s nárůstem zakázek potřebovat, a to za stejných podmínek, za jakých je propustí. Prostě aby nebyli na ničem kráceni," řekl Baroň s tím, že tento požadavek byl však pro zaměstnavatele neakceptovatelný.
Podle Baroně dnešním neúspěchem jednání odborů se zaměstnavatelem pravděpodobně skončilo. "Předpokládám, že už další nebude," dodal odborář. Podle něho je možné, že firma propustí bezmála 170 zaměstnanců už od 1. října. "Předpokládal jsem až od 1. listopadu, ale může to být i ta horší varianta," podotkl.
O práci v automobilce tak přijdou lidé napříč celou společností, podle Baroně nejvíce dělníci a z části i technici.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
