Plně pojízdný prototyp je vybavený bateriemi o kapacitě 26,5 kw/h a hmotnosti 315 kg. Jedno nabití vozu z běžné sítě trvá osm hodin, ze sítě 400 voltů pak čtyři hodiny. Vůz má maximální výkon 85 kw, dokáže vyvinout rychlost 135 kilometrů za hodinu a z nuly na 100 km/h ychlí za 12 vteřin.
Elektrická Octavia v bílé barvě se od běžného vozu liší některými designovými prvky. Osvětlení zajišťují LED diody a odlišná je také přední maska, která má výrazné černé provedení.
Škoda Auto podle mluvčího firmy Evžena Krauskopfa sáhla po Octavii Combi, protože tento vůz je svou modulární konstrukcí ideálně vhodný pro montáže baterie, elektronické řídící jednotky a elektromotoru.
"Na základě výsledků testování plánujeme sériovou výrobu prvního elektromobilu Škoda v horizontu tří až čtyř let. S elektromobilem ale přijdeme až tehdy, až bude po všech stránkách zralý," uvedl s tím, že není jasné, zda půjde o Octavii nebo jiný model automobilky.
Mladoboleslavská značka na pařížském autosalonu prezentuje především své zaměření na ekologii. Vedle prototypu elektromobilu uvede ve světové premiéře modely Yeti a Superb vybavené ekologickými motory GreenLine, které se vyznačují nízkou spotřebou a emisemi.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
