"Jsem přesvědčený, že je nutno se znovu podívat na ty projekty. Především tam, kde se jedná o obchvaty měst a obcí, tam je možné v profilu rychlostní silnice pokračovat. A jestli bude dobrá projektová příprava a také vyřešení pozemkového vlastnictví, pak je možné za méně peněz dosáhnout jistého efektu a výstavba by mohla pokračovat," uvedl Nečas.
Podle něj ale zatím není jasný přesný výčet staveb, na které vláda uvolní peníze v příštím roce, včetně toho, jestli se mezi nimi objeví některý úsek R6. "Ten příští rok bude velmi komplikovaný, spíše se jedná o rok 2012 a další," doplnil Nečas.
Podle ředitele karlovarské pobočky Ředitelství silnic a dálnic původní plány počítaly s náklady na připravované úseky R6 ve výši asi 30 miliard korun. "Byli bychom schopni náklady minimalizovat a snížit je na asi 13 miliard. To by znamenalo do roku 2025 asi miliardu ročně, aby stavba mohla pokračovat," řekl dnes Havrda.
Pavel Peňás mol



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
