Komise současně chce zpřehlednit složitý systém asi 15 různých norem, které se tohoto problému týkají.
"Dnešní návrh je příkladem toho, jak můžeme legislativu EU ztenčit a zároveň zvýšit funkční bezpečnost," řekl eurokomisař Antonio Tajani. Méně administrativy podle něj bude představovat menší náklady pro průmysl. "To, co jsme dnes navrhli, bude mít prospěch pro průmysl i pro uživatele těchto prostředků," dodal.
Na silnicích v EU ročně umírá kolem 5500 motocyklistů. Právě k snížení těchto čísel by nová bezpečnostní opatření měla vést. Místo 15 norem pak počítá s tím, že jich zůstane v platnosti pouhých pět.
Komise chce také zvýšit dohled nad trhem, především bude kontrolovat, zda se na něm neobjevují nelegální produkty.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
