"S ohledem na dosavadní vývoj prodeje a rekordní výsledky měsíce září očekáváme, že v letošním roce prodáme podstatně více vozů než v roce 2009," uvedl předseda představenstva Winfried Vahland.
Mladoboleslavské značce se nejvíce dařilo mimo Evropu. V Číně zvýšila prodej o 65 procent na 134.470 aut, v Indii prodala 14.224 aut, což je o 37 procent více, než loni. Třetinový růst zaznamenala i v Rusku, kde prodala 34.273 aut.
Na domácím trhu v Česku Škoda posílila o devět procent na 43.666 aut, což představuje tržní podíl téměř 35 procent.
V západní Evropě, bez německého trhu, prodeje společnosti vzrostly o čtvrtinu, zájem přitom byl především o ekologickou řadu Greenline. Zvýšenou poptávku firma zaznamenala ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku, Belgii a ve Švýcarsku.
V samotném září byla nejprodávanějším modelem Octavia s růstem odbytu o 16,5 procenta na 31.546 vozů, naopak téměř sedmnáctiprocentní pokles prodeje na 23.434 vozů zaznamenala Fabia. Poptávka po Superbu vzrostla o 139 procent na 9962 aut, prodej Yeti stoupl o 240 procent na 5389 vozů, naopak zájem o Roomster klesl o třetinu na 3327 aut. Stejně tak pokles prodej starší řady Octavie pod označením Tour na 2132 aut.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
