Centrum sdílených služeb vzniklo v roce 2007 a v současnosti zajišťuje personální a účetní agendu, administrativu a logistiku pro jednotlivé evropské pobočky společnosti. V budoucnu má tyto služby zajišťovat i mimo Evropu. V ČR je jedno ze šesti center, která zpracovávají vnitřní administrativu celého koncernu.
"Důvodem pro soustředění těchto činností v ČR je několik. Země je plně zapojena do evropských politických a hospodářských struktur, zdejší ekonomické prostředí je stabilní a místní infrastruktura vysoce rozvinutá. Místní pracovní trh nabízí dostatečné množství zkušených a jazykově vybavených zaměstnanců," uvedl ředitel divize sdílených služeb Siemens v ČR Stefan Waitzinger.
V minulém obchodním roce centrum provedlo deset milionů plateb, zpracovalo přes sedm milionů zákaznických účtů, vyúčtovalo téměř jeden milion služebních cest a přijalo 500.000 objednávek.
Skupina Siemens Česká republika zaměstnává přes 10.000 lidí a v minulém obchodním roce vykázala obrat 30 miliard korun.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
