Podle dosavadních informací ministerstva dopravy bylo obnovení stavebních prací naplánováno až na rok 2012. "Budeme hledat způsob, aby se nekonzervovalo, protože se navíc ukazuje, což si nejsem úplně jist, jestli vědí na ministerstvu dopravy, že náklady na tu konzervaci jsou v podstatě totožné s náklady, které je možné použít příští rok pro... další pokrok ve výstavbě," uvedl Nečas. Doplnil, že právě toto bude jeden z argumentů pro změnu postoje ministerstva dopravy.
Předseda Sdružení pro výstavbu komunikace I/11 - I/57 a náměstek opavského primátora Pavel Mališ novou informaci uvítal. "Je to první vlaštovka reálného řešení celé situace," řekl ČTK. Sdružení, jehož členové jsou města, obce i firmy, navrhovalo již dříve ve stavbě pokračovat pomalejším tempem a zbytečně "nevyhazovat" peníze za konzervaci rozestavěné stavby.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
