Společnost UPC, která jako jediná ze sledovaných telekomunikačních firem neposkytuje mobilní telefonní služby, investovala do reklamy podle ceníků 73 milionů Kč. Pátá příčka se šesti miliony korun náleží společnosti MobilKom, která poskytuje mobilní internet a volání pod značkou U:fon.
Celkem tato pětice telekomunikačních společností inzerovala v prvních osmi měsících letošního roku za víc než 1,6 miliardy korun. Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy.
Nejdražší kampaně si obvykle telekomunikační firmy nechávají až na předvánoční období. Poměr inzerovaných částek se tak podle Admosphere do prosince může ještě výrazně změnit.
Admosphere se zabývá monitoringem reklamních investic českých firem v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a mimo domovy spotřebitelů. Firma při měření spolupracuje s Asociací televizních organizací, společností Mediaresearch, Asociací komunikačních agentur a Sdružením pro internetovou reklamu.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
