Tržby televizních stanic Prima a Prima Cool vzrostly meziročně díky pokračujícímu získávání podílu na reklamních příjmech o sedm procent na 168 milionů SEK (přes 443 milionů Kč). Sledovanost se v klíčové skupině od 15 do 54 let za čtvrtletí zvýšila na 25,9 procenta ze 22,3 procenta ve druhém čtvrtletí a z 22,6 procenta v loňském třetím čtvrtletí. MTG to připisuje úspěšnému nástupu podzimního programového schématu s několika domácími pořady s vysokou sledovaností. Roli sehrál i meziroční vliv vysílání Primy Cool, které začalo loni v dubnu.
Čtvrtletní provozní náklady českých televizí se však s ohledem na investice do nového programového schématu zvýšily na 179 milionů SEK, a provozní ztráta tak vzrostla na 11 milionů z šesti milionů švédských korun o rok dříve. Za první tři čtvrtletí roku ale vykazuje Prima provozní zisk 17 milionů SEK.
Tržby celé MTG vzrostly meziročně o 11 procent na 3,53 miliardy švédských korun (9,2 miliardy Kč) a výkon opět táhly rostoucí příjmy skandinávských bezplatných televizních stanic. Čistý zisk MTG posílil o 42 procent na 360 milionů SEK.
Divize bezplatných televizí rozvíjejících se trhů, kam patří i české aktivity MTG, zaznamenala druhé čtvrtletí mezičtvrtletního růstu po sobě i zlepšené provozní výsledky, uvedl ve sdělení firmy její šéf Hans-Holger Albrecht. Tržby této divize meziročně klesly o tři procenta na 357 milionů SEK, po přepočtu na stálé směnné kurzy však byly o tři procenta vyšší.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
