Nabídkou bude konkurovat další satelitní platformě UPC Direct, kabelové televizi UPC nebo internetové televizi O2. Televize od T-Mobilu využívá satelity Astra.
Základní nabídka čítá 43 kanálů za 449 korun měsíčně. Při podpisu smlouvy na dva roky získá zákazník přijímač za jednu korunu a bez aktivačního poplatku, jinak zaplatí 5999 korun. Základní nabídka s 18 kanály bude bez měsíčního poplatku, ale zákazník musí uhradit cenu přijímače i aktivační poplatek. Vedle toho operátor nabídne tři doplňkové balíčky.
Postavou reklamní kampaně T-Mobilu se stale americký herec akčních filmů Chuck Norris, který bude zároveň vystupovat i ve vánoční kampani operátora.
Satelitní příjem využívá 29 procent domácností a je tak druhým nejčastějším způsobem příjmu televizního signálu. Satelit by si podle ČTÚ vybralo 48 procent uživatelů, kteří uvažují o změně způsobu příjmu.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
