Čistý zisk výrazně překonal očekávání analytiků, kteří jej podle agentury Reuters odhadovali v průměru na 431 miliard wonů. Provozní zisk stoupl zhruba o třetinu na 421 miliard wonů a tržby o více než čtvrtinu na 5,7 bilionu wonů.
Podle analytiků vykáže firma dobré výsledky rovněž ve čtvrtém čtvrtletí. Kia by měla těžit ze své konkurenceschopnosti v segmentu malých vozů, ze stoupající poptávky v Číně i z problémů japonských rivalů s kvalitou a rostoucím kurzem domácí měny.
Kia je dceřinou společností největší jihokorejské automobilky Hyundai Motor. Společně tvoří pátou největší automobilovou skupinu na světě. Hyundai předloni v listopadu oficiálně zahájila sériovou produkci osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u slovenské Žiliny.
Společnost Hyundai ve čtvrtek oznámila, že její čistý zisk se ve třetím čtvrtletí díky růstu prodeje na rozvíjejících se trzích meziročně zvýšil o 38 procent na 1,35 bilionu wonů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
