Orco se dostalo do problémů hlavně kvůli vysokým dluhů. V současnosti se podle deníku pohybují kolem 1,3 miliardy eur, tedy asi 32 miliard korun. Na konci loňského roku společnost dlužila 1,97 miliardy eur. Kvůli dluhům se nacházela přes rok v režimu soudní ochrany před věřiteli. Letos v květnu ale obchodní soud v Paříži schválil obchodní plán Orka, který zahrnuje splacení dluhu firmy během příštích deseti let.
Orco má v současnosti podle sdělení Otta v MfD připravených k výstavbě asi 40 původně pozastavených projektů, pro které má zajištěné financování. "Vedle nich čekáme i na svolení začít stavět v Bubnech. Ve chvíli, kdy dostaneme povolení, jsme připravení pustit se do práce," řekl ředitel. Ott již dříve odhadl, že investice do celého projektu v Bubnech bude v řádu desítek miliard korun. Deník E15 nedávno uvedl, že na projektu se má podílet i německá firma ECE.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
