Eurostar si u Siemensu objednal deset nových rychlostních vlaků. Jeho rozhodnutí ale podle agentury Reuters může znamenat, že teď mezi Francií a Německem vypukne protekcionismus.
Siemens přitom neslaví úspěch jen s Eurostarem. Německá společnost Deutsche Bahn si u Siemensu objednala 15 souprav rychlovlaků ICE 3, které jsou podobné těm, co si objednal Eurostar. Deutsche Bahn chtějí také začít jezdit pod La Manchem a nabídnout z Londýna přímé spojení do Amsterodamu a Frankfurtu.
Hodnota zakázky na ICE 3 se pohybuje kolem půl miliardy eur (asi 12,3 miliardy Kč). Francouzsko-britská mezivládní komise (ICG), která dohlíží na provoz tunelu pod kanálem La Manche, nyní zkoumá na této trase bezpečnostní opatření. Alstom tvrdí, že vlaky Siemens, které si Eurostar objednal, nevyhovují současným regulím.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
