Firmy nemohly najít společnou řeč čtyři měsíce. Zástupci EVS, který patří do ruské ocelářské skupiny Evraz Group, poukazovali, že dodávané železo od ArcelorMittal je předražené. Ten to odmítal s tím, že jeho cena odpovídá cenám na trzích.
Od 1. října zůstávaly dvě třetiny zaměstnanců ocelárny třetí největší tuzemské huti Evraz doma a pobíraly 80 procent mzdy. Její uzavření firma každý měsíc prodlužovala, protože se s ArcelorMittal na dodávkách železa neustále nemohla dohodnout. Zaměstnanci ocelárny by se měli díky obnovení odběru železa vrátit do práce.
Největší tuzemské hutní firmě ArcelorMittal působil výpadek dodávek pro Evraz také problémy. Je to pro ni klíčový zákazník, který odebíral největší množství železa. Problémy měli i někteří dodavatelé Evrazu, kteří ocelárně poskytovali externí služby.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
