Zhruba 90 procent biopaliv výrobci vyprodukují i v roce 2020 ze zemědělských plodin. Kvůli unijním cílům tak bude třeba přeměnit zhruba 69.000 kilometrů čtverečních na zemědělskou půdu, což je plocha odpovídající zhruba dvojnásobné rozloze Belgie.
"Rozsah nebezpečí, které evropské země způsobí kvůli vlastním plánům na využití biopaliv, je nyní jasně. Škody na lesech a přírodě budou šokující, a to jen kvůli palivům do našich aut. Biopaliva budou ještě horším znečišťovatelem než fosilní paliva," řekl novinářům Adrian Bebb z neziskové organizace Friends of the Earth Europe.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
