Objem klientských úvěrů se meziročně mírně zvýšil o 1,4 procenta na 120,5 miliardy korun. Vklady klientů klesly o 1,2 procenta na 105,3 miliardy korun.
Celkový konsolidovaný vlastní kapitál přesáhl 37 miliard Kč, s čímž souvisí silná konsolidovaná kapitálová přiměřenost. Samostatná kapitálová přiměřenost GE Money Bank zůstala na hodnotě necelých 16 procent.
Pokrytí nesplácených úvěrů na konsolidované bázi opravnými položkami přesahující 74 procent zůstalo téměř na stejné úrovni jako v minulých čtvrtletích a odráží tak podle banky obezřetné nakládání s úvěry ve ztížených makroekonomických podmínkách. "Skupina GE Money nadále udržuje vyvážený poměr mezi konsolidovanou výší úvěrů a vkladů, který k 30. září 2010 dosáhl 114 procent, díky čemuž skupina zůstává soběstačná z hlediska financování svých aktivit," uvedla banka.
"Ve třetím čtvrtletí pokračoval trend snižujícího se počtu úvěrů po splatnosti. Přesto věříme, že trh opět začne růst, a proto intenzivně investujeme do rozvoje naší společnosti. Věříme, že tyto kroky nám pomohou získat lepší pozici na trhu v následujících letech, kdy se očekává vzpamatování ekonomiky z ekonomické krize," uvedl generální ředitel a předseda představenstva GE Money Bank Peter Herbert.
Čtveřici největších tuzemských bank stoupl v souhrnu za tři čtvrtletí letošního roku čistý zisk o více než šest procent na 31,1 miliardy korun. České spořitelně čistý zisk klesl, ostatní banky (Komerční banka, ČSOB a UniCredit Bank) zaznamenaly více než desetiprocentní nárůst zisku. Podle odborníků výsledky potvrzují dobrou kondici tuzemských bank.
Do skupiny GE Money v tuzemsku patří GE Money Bank, GE Money Multiservis a GE Money Auto. GE Money patří do skupiny General Electric, která je jednou z největších firem na světě.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
